Godziny pracy biurapn-pt 8.00-17.00
sob 8.00-13.00
Reklamacje
PROCEDURA REALIZACJI REKLAMACJI
1) Reklamacja z koniecznością wysyłki towaru.
- na prośbę klienta odbieramy paczkę naszą firmą kurierską: koszt 30 zł/brutto (w przypadku uznanej reklamacji koszt nie występuje)
- produkt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas wysyłki
- w paczce należy umieścić wypełniony "formularz reklamacji"
- w formularzy należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji wadliwego produktu
3) Procedura rozpatrzenia reklamacji
- ustawowo jesteśmy zobowiązani do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni
- pozytywnie rozpatrzoną reklamację przekazujemy do księgowości
- na zwrot środków za wadliwy towar / wymianę na nowy sprzedający ma 14 dni
- negatywnie rozpatrzona reklamacja wraz z protokołem zostaje odesłana do klienta
Przejdź do strony głównej